עוד שנה עברה, ואני רואה אותך גדלה, הולכת ומתחזקת, הולכת צומחת ונפקחת כמו פרח יפהפה שמעז סוף סוף לנסות לקחת את מה שמגיע לו מהשמש. עוד שנה עברה ואנחנו הולכות, אחת לצד השנייה נופלות ועוזרות אחת לשניה לקום.

את יודעת מה את בשבילי ואני לא צריכה להסביר לך. אני רק יכולה להודות לך ולמה שזה לא יהיה שהפגיש בינינו על זה שאת קיימת, כי העולם כל כך הרבה יותר טוב כשאת בתוכו. קשה להאמין אבל נשארו רק עוד שנתיים. עוד שנתיים עד שנגמור את התיכון ונמשיך לצבא ואחר כך נהיה חופשיות לצאת לנו לדרכנו ולעוף ולגלות סוף סוף את העולם. לטייל ולגלות מקומות אחרים ואנשים חדשים כמו שאנחנו חולמות. רק עוד קצת ואנחנו שם.

דברים רבים עוד מצפים לנו, טובים יותר ופחות, קלים יותר או פחות. אני לא יודעת מה יקרה אבל דבר אחד אני יודעת, שאת איתי ואני איתך. אני מאחלת לך שתמשיכי ללכת בדרכך שרק את מכירה ויודעת שתזכרי תמיד כמה נפלאה את ושתצליחי תמיד לשמוע את הקול הזה בתוכך שאומר לך כמה כוח יש לך. ואם במקרה לא תצליחי לשמוע אותו כי הרעשים מבחוץ יהיו חזקים מדי זה בסדר. אני אזכיר לך.

אני מאחלת לך ולנו שהמון דברים טובים יקרו השנה, שיהיו לנו המון ימים כיפיים והמון שבתות של שמש וים וכינרת ושירים. אני מאחלת לך אהבה ענקית ויודעת שהיא תגיע בזמן הנכון.

יום הולדת 16 שמח אחותי. מאחותך, שושנה.